تکمیل ظرفیت تخت های ICU در پاریس و اعمال محدودیت های جدید

به گزارش یادداشت سریع، مقامات فرانسه با اعلام تکمیل ظرفیت تخت های بخش مراقبت های ویژه از احتمال اعمال محدودیت های جدید در پاریس خبر دادند.

تکمیل ظرفیت تخت های ICU در پاریس و اعمال محدودیت های جدید

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، مقامات فرانسوی روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند: با شیوع بیشتر سویه جدید کروناویروس که موجب تکمیل ظرفیت تخت های بخش مراقبت های ویژه شده و همچنین محدود بودن ذخایر واکسن این احتمال وجود دارد که محدودیت های جدید در منطقه پاریس اعمال گردد.

همچنین به گفته مقامات فرانسوی، هواپیماهای ویژه پزشکی در روزهای آخر هفته بیماران را از منطقه پاریس به مناطق کمتر درگیر با بیماری کووید-19 اعزام کردند.

ژروم سالومون مدیرکل بهداشت فرانسه گفت: اگر مجبور به اعمال قرنطینه شویم، این کار را خواهیم کرد. شرایط در منطقه پاریس پیچیده، متشنج و در حال بدتر شدن است.

وی تاکید نمود که اعمال محدودیت تردد پس از ساعت 18 در بعضی از مناطق برای پیشگیری از افزایش موارد ابتلا به کروناویروس انگلیسی کافی نیست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ژاپن تودی، دولت فرانسه از ماه ها پیش به اعمال قانون منع رفت و آمد در کنار تعطیلی طولانی مدت رستوران ها و بعضی مشاغل دیگر متوسل شده و سعی دارد تا از اعمال محدودیتهای جدید و پرهزینه جلوگیری کند. اما شیوع بومی بیماری پرسشهایی را در خصوص استراتژی دولت برای مبارزه با کروناویروس به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1724

به "تکمیل ظرفیت تخت های ICU در پاریس و اعمال محدودیت های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ظرفیت تخت های ICU در پاریس و اعمال محدودیت های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید