چگونه بهترین کوله پشتی مسافرتی را انتخاب کنید

به گزارش یادداشت سریع، من عاشق سفر با یک کوله‌پشتی ، به جای چمدان یا هر نوع چمدان دیگر هستم . چرا ؟ آن به طور باورنکردنی همه‌کاره است ، به شما این اجازه را می‌دهد که اتوبوس‌ها را فشار دهید ، در اطراف شهرها پرسه بزنید، و آن را بین تخت‌ها در یک هتل شلوغ قرار دهید . علاوه بر این، اگر یک کوله‌پشتی مناسب برای شما و گروه هوشمند را انتخاب کنید ، دلیلی وجود ندارد که چرا باید احساس کنید آن را سبک و سنگین می‌کنید . در آنجا زیادی وجود دارند ، هر چند ، انتخاب کوله‌پشتی مناسب برای شما می‌تواند کمی مشکل باشد ، به خصوص اگر قبلا ً برای این نوع لوازم عکاسی نرفته باشید . پس شما حتی از کجا شروع می‌کنید ؟

چگونه بهترین کوله پشتی مسافرتی را انتخاب کنید

ویژگی‌های کلید #
اولین کاری که باید انجام دهید وقتی که تصمیم می‌گیرید چه چیزی برای شما مناسب است ، این است که بفهمید واقعا ً چه چیزی نیاز دارید . یک تکه از آن را خرد کن تا یادداشت را یادداشت کند :
1. اندازه اندازه - Backpack معمولا ً به لیتر داده می‌شود ، و آن‌ها معمولا ً کاملا مشهود هستند . برای مثال ، چیزی به نام Redwing 44 یک کوله‌پشتی 44 L است . چیزی به نام پرتر 46 یک کوله 46 L است . پس شما به چه اندازه نیاز دارید ؟
خب ، بستگی به این دارد که تو داری چه کار می‌کنی . مساله این است که ، به طور کلی ، اگر شما فضا داشته باشید ، تمایل دارید آن را پر کنید : به احتمال زیاد لباس‌ها و souvenirs را در امتداد جاده بردارید ، و به جای آن که از شر بقیه چیزها خلاص شوید ، فقط را پر کنید تا پر شود . این می‌تواند منجر به حمل وزن زیادی با شما شود ، که بر روی آن عاملی که قبلا ً ذکر کردم ، کاهش پیدا کند . پس از دو سال اقامت در حدود 70 L ، من در نهایت به اندازه کافی تصمیم گرفتم و downsized تا 40 لیتر ( که مزیت اضافه کردن به عنوان یک کیف حمل و نقل را دارد ، به جای چمدان چک شده. ) .
چیزی که به آن ختم می‌شود یک اولویت شخصی است ، اما من شخصا ً بیش از 55 لیتر نیستم ، مگر اینکه شما برخی از backcountry را مانند " آپالاچیان تریل " انجام دهید . و هر چیزی در حدود 43 L و زیر آن عموما ً به عنوان یک کیف دستی حساب می‌شوند ، بنابراین اگر شما خیلی پرواز کنید ، این می‌تواند به شما کمک کند هزینه‌های هواپیمایی را ذخیره کنید .
2. تفاوت در مقابل Womens تفاوت بزرگی در نحوه ساخته شدن مردان و زنان وجود دارد . به طور کلی ، مردان تمایل به حمل وزن در شانه‌های خود دارند در حالی که زنان در زمانی که تعادل خود را در اطراف باسن خود داشته باشند ( که به طور کلی پهن‌تر از باسن هاست ) تمایل دارند وزن خود را حمل کنند . به علاوه زنان شانه‌های باریک‌تر و تنه باریک ‌تری دارند . Mens و کیف‌های زنان از نظر رنگ‌ها متفاوت نیستند ؛ آن‌ها هم چنین جنبه‌های فیزیولوژیکی مختلف را در نظر می‌گیرند . این حرف را نزن که نباید زحمت امتحان کردن کیف مردان را به خودت زحمت بدهی . اما هنوز باید یک کیف دستی پیدا کنم که برای من راحت‌تر از نسخه زنانه همان کیف باشد .
3. zippers دو نوع اصلی کیسه وجود دارد : بارگیری و بارگیری نزولی . پر کردن به معنای دقیقا ً همان چیزی است که می‌گوید : کیسه از بالا باز می‌شود . این به این معنی است که اگر چیزی در پایین کیف خود داشته باشید ، باید همه چیز را زیر نظر داشته باشید تا به آن برسد . بیشتر و بیشتر این روزها چیزی است که به عنوان قبل از بارگیری شناخته می‌شود ، به این معنی که آن‌ها معمولا ً یک زیپ دارند که تمام مسیر را در قسمت جلوی کیسه دارند و یا یک زیپ در بالای کیسه دارند و یا یک زیپ در بالای کیسه دارند تا اشیا شما از هر طرف به آن‌ها دسترسی پیدا کند .
4. یک کیف دستی جامع - دارای جداگانه‌ای است که می‌تواند برای گردش در اطراف شهر در طول روز ، از کیف اصلی خارج شود . وقتی اولین گروه را خریدم ، متقاعد شدم که یکی از آن‌ها را می‌خواهم ، اما وقتی زمان خرید پایین آمد ، نمی‌توانستم گروهی پیدا کنم که واقعا ً عاشقش بودم . چیزی که من در عوض انجام دادم این بود که یک کوله‌پشتی کوچک خریده بودم که به کیسه کوچکی تبدیل شد و آن را در کیفم هل داد . تا امروز ، هنوز روش سفر من است - و من آن را به این روش ترجیح می‌دهم ، چون مقداری که می‌توانم بسته‌بندی کنم را کاهش می‌دهم ، مطمئن شوید که کیف من نسبتا ً سبک باقی می‌ماند ! دوباره اگر فضا داشته باشید ، شما تمایل به پر کردن آن دارید …
5. مارک - صادقانه بگویم ، من فکر نمی‌کنم که آن برند وقتی به کیسه می‌رسد ، معامله بزرگی باشد . البته .
شما ممکن است نمی‌خواهید با یک نشان تجاری که تا به حال نشنیده اید ، اما این که آیا یا kelty یا حتی یک نام تجاری خارج از خانه مانند REI و یا صورت شمالی را شنیده‌اید … آن‌ها اساسا ً برای دوام ساخته شده‌اند ، و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند . دوباره به خاطر داشته باشید ، در جستجوی بهترین کیف برای شما هستید ، بنابراین به اطراف خود نگاه کنید و ببینید چه چیزی می‌توانید پیدا کنید.
6. هزینه - متاسفانه ، کوله‌پشتی‌ها کمی گران‌قیمت هستند - اما اگر تحقیق خود را به خوبی انجام دهید و از بسته‌ای که می‌خرید دقت کنید ، می‌توانید بفهمید که کیف تان پنج یا حتی ده سال طول می‌کشد ، پس قطعا ً یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای ایجاد آن است . خوب است که با یک بودجه سخت در ذهن تنظیم کنید ، اما اگر نمی‌توانید یک کیسه پیدا کنید که احساس راحتی داشته باشد و در محدوده قیمت شما قرار دارد ، ممکن است ارزش نگه داشتن و خرید یک کیف را داشته باشد - آخرین چیزی که شما می‌خواهید این است که هر گونه حمل و نقل را بیش از بیست پا تحمل کنید .

انتشار: 18 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 13

به "چگونه بهترین کوله پشتی مسافرتی را انتخاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بهترین کوله پشتی مسافرتی را انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید