بلندترین زیپ لاین جهان در راس الخیمه خاورمیانه، تصاویر

به گزارش یادداشت سریع، احتمالا به همان مقدار جدیت می طلبد که 177 دلار برای سواری مختصر و ترسناکی بپردازید. اما معتادان ادرنالین اکنون قادرند، نهایت سرعت را تجربه نمایند و این پکیج که بزرگترین زیپ لاین دنیا نامیده می گردد را در راس الخیمه در امارات متحده عربی دریافت نمایند. این تجربه هیجان انگیز در کوه جبل جایز به شرکت نمایندگان اجازه می دهد تا به حالت دمر (بر روی شکم) در یک حالت ابرقهرمانانه با سرعت بالای 150 کیلومتر در ساعت به پرواز درایند. برای به اشتراک گذاری هیجان دوخط به موازات هم قرار داده شده و به مردم اجازه می دهد تا با دوست یا خانواده خود به طور همزمان پرواز نمایند.

بلندترین زیپ لاین جهان در راس الخیمه خاورمیانه، تصاویر

برترین زیپ لاین های دنیا

معتادان ادرنالین می توانند در بلندترین زیپ لاین دنیا در راس الخیمه خود را محک بزنند. این زیپ لاین با طول باورنکردنی 2/83 کیلومتر معادل طول 28 زمین فوتبال است و اگر پول و ترس از ارتفاع برای فرد مهم نباشد، سازندگان ان بدنبال اضافه کردن یک هلکوپتر برای رفت و امد مردم از این طرف زیپ لاین و به آن طرف زیپ لاین هستند. این جاذبه نو برای همه سن ها مقدور است. تا زمانی که وزن شرکت نماینده میان 45 تا105 کیلوگرم و قد او حداقل 120 سانتی متر باشد. این هلکوپتر طوری طراحی شده که هر پنج دقیقه رانندگان نوی را سوار کند. فراوری سیم زیپ محصول بین (مسئولین توسعه توریسم راس الخیمه) و toro verde. شرکت برتر زیپ لاین در دنیا است. این تنها یکی از چندین ماجرای نو براساس فعالیت های تدارک دیده در امارات پرصخره است. زیپ لاین نو راس الخیمه اسم بزرگترین زیپ لاین دنیا را به خود اختصاص داده است.

حیتام متار، مدیر عامل شرکت RAKTDA به CNN Travel می گوید. کوه هایی که زیپ لاین در ان قرار گرفته است، چیزی فراتر از شهرهای همانندش در دیگر نقاط دنیا ارائه می دهد. حاتم متار مدیر عامل سی ان ان در این باره می گوید: زیپ لاین ما از میان دو کوه می گذرد نه دو برج. رکورد دار قبلی گینس برای طولانی ترین و بلندترین زیپ لاین دنیا هیولا در پورتوریکو بود که غول پیکری با طول2/5 کیلومتر است. مسئولین توسعه توریسم راس الخیمه تصمیم گرفتند که از ان هم بالاتر برود و (تیم پشت ساخت زیپ لاین هیولا) با toroverde برای توسعه جاذبه نو خود همکاری کند. سیم زیپ راس الخیمه طول باورنکردنی 2/83 کیلومتر را دارد که بیشتر از طول 28 زمین فوتبال است و 1680 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است.

صعود به ارتفاعات نو

راس الخیمه کمتر از همسایه خود دبی برای جهانگرد ها شناخته شده است، اما امارات برای خود هدف بلند پروازانه جذب یک میلیون بیننده تا انتها 2018 را دارد. متار می گوید:

نمایش دادن زیبایی های طبیعی منطقه و حفظ این چشم اندازها برای نسل های اینده قلب این پروژه است. ما می خواهیم که جهانگرد ها را بر ان داریم که از انچه دبی برای عرضه دارد تعریف نمایند.

همه این فعالیت هایی که در حال اجرا ان هستیم، سازگار با محیط زیست هستند. در حال حاضر ادرنالین در یک تجربه زیپ لاین در منطقه جبل جایز در راه فرط وجود دارد که به هیجان طلبان اجازه می دهد که بیش از یک کیلومتر از کوه را متصل به کابل فلزی طی نمایند. اما خط نو تجربه را یک پله بالاتر می برد. جدا از طول شگفت انگیز مهمانان بعلاوه می توانند بصورت دمر در یک فیگور ابرقهرمانانه با سرعت بالای 150 کیلومتر بر ساعت پرواز نمایند.

تمرکز برای سازگاری با محیط زیست

علاوه بر زیپ لاین RAKTDA می گویدیک میدان یخی و پیاده روی و مسیرهای دوچرخه سواری درون کوه در دست ساخت هستند.

بعلاوه برنامه هایی برای یک عرشه 1300 متری بالای کوه جبل جایز وجود دارد. این تراس مناظرفوق العاده کوه ها که تا دریای عربی امتداد دارد را نشان می دهد. اما همچنان حفاظت از گل ها و حیوانات منطقه را ترویج می دهد.

RAKTDA در این باره می گوید: ما باید مطمئن شویم که از گیاهان و بوته ها و درخت های بارور در محیط زیست حفاظت می کنیم. هدف ما حفاظت از ان ها و ساختن یک گردشگاه برای لذت مردم است.

در این بین زیپ لاین رسما به وسیله رکوردهای گینس ثبت شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1940

به "بلندترین زیپ لاین جهان در راس الخیمه خاورمیانه، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندترین زیپ لاین جهان در راس الخیمه خاورمیانه، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید