ایده های تازه برای تزیین دیوار اتاق با عکس های خاطره انگیز

به گزارش یادداشت سریع، تزیین دیوار اتاق با عکس یکی از راحت ترین راه ها برای زیباسازی دکوراسیون اتاق است. در این پست با جدیدترین روش های بنمایش گذاشتن عکس های دیواری آشنا خواهید شد که در عین سادگی بسیار تاثیر گذار و زیبا هستند. شاید در ابتدا فکر کنید نمایش عکس بدون فریم کار بی فایده و نامناسبی باشد اما با مشاهده مدل های زیر متوجه خواهید شد که تعدادی عکس بدون فریم را چقدر زیبا و متفاوت می گردد بنمایش گذاشت طوری که علاوه بر مورد توجه قرار گرفتن خود عکس ها، دکوراسیون اطراف شان هم زیباتر جلوه می دهند. در بیشتر روش ها، عکس ها به طور مستقیم به دیوار متصل شده یا در برخی موارد به چند رشته سیم آویزان می شوند.

ایده های تازه برای تزیین دیوار اتاق با عکس های خاطره انگیز

فارغ از اینکه از کدام روش بهره ببرید، تزیین دیوار اتاق با عکس های خاطره انگیز، کمترین هزینه را در پی خواهد داشت و تنها محدودیت، خلاقیت و تصور شما است. شاید پرکاربردترین مکانی که از این شیوه نمایش عکس استفاده می گردد در اتاق های خوابگاه یا دانشجویان در حال تحصیل باشد که علاقه دارند خاطره دوستان دوران دانشجویی خود را برای همواره کنار خود داشته باشند.

با ظهور شبکه ها اجتماعی و اشتراک عکس مانند اینستاگرام این کار ساده تر از گذشته شده و برای داشتن عکسی زیبا و خاطره انگیز، نیازی نیست حتما خودتان دست به دوربین شوید بلکه فقط کافی است از عکس های به اشتراک گذاشته شده دوستانتان بهره ببرید، درست مانند مدلی که در شکل زیر به وسیله همین عکس ها ایجاد شده است. همانطور که مشاهده می کنید چینش مربعی عکس ها کنار یکدیگر در هر ردیف به شیوه ای هنرمندانه اجرا شده و در نهایت شکل نهایی مانند یک تابلوی مستطیلی عظیم بروی دیوار اتاق ظاهر شده است.

اما گر بدنبال راهی بسیار خلاقانه و عالی برای بنمایش گذاشتن عکس های خاطره انگیز خود می گشت مدل زیر می تواند ایده بسیار خوبی باشد. درختی که هر کدام از شاخه هایش نمایانگر عکس یکی از عزیزانتان است می تواند در اتاق های اجتماعی خانه مانند نشیمن، آشپزخانه یا اتاق غذاخوری هم مورد استفاده قرار بگیرد. این ایده بخصوص برای بنمایش گذاشتن عکس های خردسالان و فرزندانتان بسیار مناسب و جالب خواهد بود. البته سعی کنید فضای را با عکس های زیاد، پر نکنید چرا که اینگونه فضای دیوار اندکی گیج کننده بنظر خواهد رسید، به طور معمول استفاده از 15 عدد عکس در چنین شیوه ای بسیار مناسب خواهد بود.

مدل زیر هم یکی از برترین ایده های برای بنمایش گذاشتن عکس است. این روش شباهت زیادی به گالری عکس های هنری دارد که اغلب در فضاهای مهم عمومی مانند هنرکده ها مشاهده می کنیم. نصب این عکس ها در کنار میز غذاخوری و ناهارخوری فضایی بسیار هنری و خواستنی در این مکان خلق می نماید طوری که حتما افراد موجود در عکس به موضوع اول بحث و گفت و گوهای دور میز هنگام شام و ناهار تبدیل می شوند. اگر به بازیگر یا خواننده خاصی علاقه زیادی دارید نمایش گذاشتن عکس های آنها به این روش برترین ایده و مدل خواهد بود.

نمایش گذاشتن عکس های خاص بدور عقربه های ساعت ایده چندان تازهی نیست اما به هیچ اسم از تازگی و جذابیت آن کم نشده است. این روش که بیشتر مناسب اتاق خواب یا حتی اتاق نشیمن است، می تواند بسیار با مفهوم و پرمعنا بنظر برسد. مثلا نوع چینش عکس ها براساس ساعت می تواند نماینگر مفهوم سن و سال باشد، فرض کنید هر کدام از عکس ها سن کودکی را به ترتیب نشان دهد. یا هر ساعت نمایانگر تاریخ تولد عزیزان و نزدیکانتان باشد که دوست دارید همواره بیاد آنها باشید. مثلا اگر مادرتان متولد اول فروردین است، عکس او را مقابل ساعت یک قرار بدهید.

یکی از ساده ترین ایده ها برای اتاق خواب بخصوص اتاق خواب افراد متاهل، نمایش عکس های خاطره انگیزشان به شکل قلب است که فضا را به شدت رمانتیک می نماید. این شکل را می گردد بروی هر دیواری با طرح و چینش متفاوت اجرایی کرد، اما همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، نصب عکس ها به صورت قلب بالای تاج تخت خواب بسیار زیبا و جالب و توجه خواهد بود. میزان قلب هم کاملا بستگی به سلیقه و نظر خودتان دارد البته تعداد عکس ها هم در این مورد تاثیر گذار است.

در ادامه مدل های دیگر را مشاهده خواهید کرد:

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

تزیین دیوار اتاق خواب با ایده ها و رنگ های تازه و شیک

معرفی ایده هایی نو و شاد برای نقاشی و رنگ دیوار اتاق کودک

مدل تابلوی نقاشی مدرن مناسب تزیین دیوار تمامی اتاق های خانه

تزئین دکوراسیون خانه با تابلو نقاشی مدرن و شیک 2015

تزیین دیوار اتاق

منبع: اتاق
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1949

به "ایده های تازه برای تزیین دیوار اتاق با عکس های خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های تازه برای تزیین دیوار اتاق با عکس های خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید