اگر این نکات را رعایت نکنید، بد تیپ می شوید!

به گزارش یادداشت سریع، بعضی نکات هستند که در انتخاب لباس باید خیلی به آن دقت کنید تا همواره یک استایل مجذوب کننده و شیک داشته باشید در غیر این صورت تیپ شما بسیار بد می گردد.

اگر این نکات را رعایت نکنید، بد تیپ می شوید!

نکاتی برای بد تیپ نبودن وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید می توانید همواره یک استایل مجذوب نماینده داشته باشید. خانم هایی که شیک و خوش تیپ هستند همواره دوست دارند بدانند مد سال کدام است و از چه لباس هایی باید در مجالس استفاده نمایند؛ اما یک سری نکات مهم در لباس پوشیدن وجود دارد که اگر آن ها را انجام دهید، استایلتان خراب می گردد که باید این نکات مهم را رعایت کنید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

عناوین مطلب

  • نکاتی برای بد تیپ نبودن
    • نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل ناخن های مانیکور نشده
    • نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل استفاده بیش از حد از جواهرات
    • نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل لباس های گشاد
    • پوشیدن شلوارهایی که متناسب فرم شما نیستند
    • بعلاوه بخوانید:

نکاتی برای بد تیپ نبودن

در اینجا ما به چند نکته اشاره می کنیم که اگر آن ها را رعایت کنید هرگز بد تیپ نخواهید شد.

نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل ناخن های مانیکور نشده

یکی از مهم ترین نکات در شیک بودن ناخن های یک خانم است؛ بنابراین مانیکور یکی از اصول دنیای مد و فشن است. اگر احساس می کنید ناخن هایتان خیلی مناسب نمایش گذاشتن نیستند آن ها را به نمایش نگذارید. بسیاری از خانم ها فکر می نمایند برای مرتب بودن ضروری است حتماً از لاک استفاده نمایند؛ اما این گونه نیست شما تنها کافی است با مانیکور کردن همواره منظم و مرتب باشید.

نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل استفاده بیش از حد از جواهرات

یکی از بزرگ ترین اشتباهات در استایل کردن، آن است که شما با لباس مجلسی زیبایی که به تن نموده اید از انواع و اقسام جواهرات و حتی بدلیجات و اکسسوری بهره ببرید. این کار باعث شلوغی و بی نظمی استایل شما می گردد و چهره خوشایندی به شما نمی دهد.

این نکته را بدانید که انتخاب یک لباس مجلسی شیک می تواند باعث درخشش شما در مجلس گردد و شما احتیاجی به استفاده بیش از مقدار جواهرات و بدلیجات ندارید.

نکاتی برای بد تیپ نبودن مثل لباس های گشاد

پوشیدن لباس گشاد خودش یک نوع استایل و ست امروزی است. پوشیدن لباس های گشاد؛ مانند ژاکت های بافتنی، بلوز و لباس های یک سره این رو یکی از مدهای پرطرف دار است، اما برای پوشیدن این لباس ها همراه و روش درست و غلطی وجود دارد. اگر شما لباسی بپوشید که بیش از حد گشاد باشد، بدن شما را افتاده و بدفرم می نماید.

پوشیدن شلوارهایی که متناسب فرم شما نیستند

شلوار یکی از مهم ترین قسمت های لباس پوشیدن است. هیچ چیزی بدتر از این نیست که یک شلوار تنگ در بدن شما گشاد جلوه کند. پوشیدن چنین شلوارهایی نه تنها شما را شلخته و ژولیده نشان می دهد، بلکه شما را در انتخاب استایل مناسب کاملاً ناتوان جلوه می دهد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید همه این لوازم آرایشی را در خانه بسازید! را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2409

به "اگر این نکات را رعایت نکنید، بد تیپ می شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر این نکات را رعایت نکنید، بد تیپ می شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید