امباپه: رونالدو نمی گذاشت به مسی فکر کنم!

به گزارش یادداشت سریع، همه می دانند که کیلیان امباپه در کودکی و نوجوانی عاشق کریستیانو رونالدو رئال مادرید بود. عکس های رونالدو روی دیوار اتاقش خودنمایی می کرد و او در سال 2012 نیز یک مقطع در تمرینات رئال حاضر شد و با الگویش رونالدو عکسی هم به یادگار گرفت.

امباپه: رونالدو نمی گذاشت به مسی فکر کنم!

بسیاری تصور می کردند همین عشق به رئال و رونالدو باعث می گردد او به باشگاه مادریدی برود، ولی سال 2017 او پی اس جی را ترجیح داد و در 6 سال گذشته با اینکه یکی دو بار به رئال بسیار نزدیک شده، در نهایت ماندنی شده است.

امباپه در یک لایو اینستاگرامی و در خصوص علاقه اش به رونالدو و مقایسه با لیونل مسی گفت: عاشق رونالدو بودم و هستم و وقتی جوان تر بودم، برایم بازیکنی فوق العاده بود، ولی به تدریج متوجه شدم لیونل مسی هم بازیکن بسیار خوبی است.

همواره اینطور است که وقتی عاشق یک بازیکن می شوید، عشق شما اجازه فکر کردن به دیگر ستاره های فوتبال را نمی دهد. رونالدو باعث شده بود من به مسی فکر نکنم و ارزش هایش را درک نکنم، ولی هر چه بزرگتر شدم، علاقه ام به مسی هم بیشتر شد.

گفتنی است که امباپه بین سال های 2021 تا 2023 با لیونل مسی در پی اس جی هم تیمی بود و ارتباط بسیار خوبی نیز با او در زمین و بیرون زمین داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2468

به "امباپه: رونالدو نمی گذاشت به مسی فکر کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: رونالدو نمی گذاشت به مسی فکر کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید