واکنش مدیر استقلال به مذاکره با مجیدی ومظلومی و گلایه انصاریفرد

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران ،امیرحسین فتحی پیش از شروع دیدار استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

واکنش مدیر استقلال به مذاکره با مجیدی ومظلومی و گلایه انصاریفرد

وی در واکنش به گلایه های شدید محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلال حتی یک بلیت به پرسپولیس نداده است، گفت: به جرات می گویم که این موضوع دست ما نبوده است و دخالتی در آن نداشته ایم.

مدیرعامل استقلال درباره اظهارات کالدرون سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه شیخ دیاباته را می خواسته ولی این بازیکن راهی استقلال شد، تاکید کرد: دیاباته زمانی به ایران آمد که کالدرون یک هفته بعدش به کشورمان سفر کرد.

فتحی درباره احتمال پاداش دادن به بازیکنان استقلال در صورت برد در دربی، شرح داد: بچه های استقلال برای پیراهن و رنگ آبی و ستاره ها بازی می کنند نه پاداش.

وی در خصوص پاک نشدن اخطار فرشید اسماعیلی برای دربی گفت: تمام تلاشمان را کردیم ولی شب گذشته فدراسیون با درخواستمان موافقت نکرد.

فتحی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال برکناری استراماچونی در صورت باخت در دربی، یادآور شد: ان شاءالله که استراماچونی نتیجه می گیرد. البته در این بازی چه نتیجه نگیرد و چه بگیرد در استقلال ماندنی است.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر مذاکره با فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی برای جانشینی استراماچونی، اظهار کرد: این نظر شما است.

فتحی مجددا در واکنش به این جمله از خبرنگاران که شما هر چیزی را تکذیب کنید به واقعیت تبدیل می شود گفت: این هم نظر شما است. استراماچونی سرمربی ما است. تمام وقت کنارش هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 402

به "واکنش مدیر استقلال به مذاکره با مجیدی ومظلومی و گلایه انصاریفرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر استقلال به مذاکره با مجیدی ومظلومی و گلایه انصاریفرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید