مقاله: طرز تهیه 4 معجون ساده خانگی با طعم عالی

به گزارش یادداشت سریع، بسته به ذائقه خود می توانید به جای پسته از بادام، فندق، گردو یا هر نوع خشکبار دیگری بهره ببرید. همچنین می توانید از شیر پسته نیز در این دستور بهره ببرید.

مقاله: طرز تهیه 4 معجون ساده خانگی با طعم عالی

در این مقاله طرز تهیه تعدادی از ساده ترین معجون های خانگی آورده شد. معمولا در تهیه معجون ها از میوه، شیر، بستنی، خامه، خرما، عسل، شکلات، نسکافه، کاکائو، انواع ادویه های معطر و انواع مغز ها استفاده می گردد که شما بسته به ذائقه خود می توانید آن ها را تغییر دهید و با مواد در دسترس یک معجون ساده خانگی و باب طبع خود درست کنید. اگر هوادار معجون های مقوی هستید، خواندن مقاله طرز تهیه معجون هفت مغز با طعمی محشر و عالی را نیز به شما توصیه می کنیم. همچنین شما می توانید تجربیات خود در این زمینه را، به وسیله بخش نظرات و پرسش ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

سرویس آشپزی - هیچ چیزی ساده تر از درست کردن یک نوشیدنی ترکیبی از میوه ها و مواد تازه نیست؛ یک معجون فوق العاده که می تواند به عنوان دسر یا میان وعده مصرف شده و در برنامه غذایی بچه ها نیز قرار گیرد. نوشیدنی های غلیظی مانند معجون موز قادرند پروتئین، فیبر، ویتامین و انرژی مورد احتیاج بدن در طول روز را به خوبی تامین نمایند. این نوشیدنی های مقوی مانند میلک شیک دارای بافت غلیظ و نرمی هستند و به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا می توانند به عنوان یک وعده غذایی مورد استفاده قرار گیرند. در این مطلب دستور تهیه 4 معجون ساده خانگی آورده شده است.

منبع مقاله: طرز تهیه 4 معجون ساده خانگی با طعم عالی

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2007

به "مقاله: طرز تهیه 4 معجون ساده خانگی با طعم عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه 4 معجون ساده خانگی با طعم عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید