معضل جدید؛ پرسپولیسی ها افسردگی گرفتند!

به گزارش یادداشت سریع، ناصر ابراهیمی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: نیمه اول مسابقه اصلا جذابیت نداشت و شاید اگر خانم های خانه دار این بازی را نگاه می کردند ترجیح می دادند که کانال تلویزیون را عوض کنند و سریال ببیند، چون سریال های تلویزیونی از نیمه اول مسابقه جذاب تر بود.

معضل جدید؛ پرسپولیسی ها افسردگی گرفتند!

وی اضافه کرد: در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و در 15 دقیقه ابتدایی سپاهان بهتر ظاهر شد، اما بعد در 15 دقیقه دوم بازی به تعادل رسید و در یک ربع آخر مسابقه موقعیت های گلزنی روی هر دو دروازه خلق شد به طوریکه دروازه بان ها ستاره شدند بخصوص حامد لک دروازه بان پرسپولیس که در اواخر بازی چند توپ خوب را مهار کرد.

مربی اسبق سرخپوشان تاکید کرد: برخلاف پیش بینی ها مسابقه دو تیم از دربی زیبا تر نشد. در میانه میدان هیچ تیمی 10 پاس متوالی نمی داد و متاسفانه فوتبال ایران اینگونه شده و هیچ تیمی نیست که 10-15 پاس متوالی بدهد و بخواهد کار تیمی و تاکتیکی انجام بدهد. البته بازی استقلال و آلومینیوم اراک جذاب تر از پرسپولیس و سپاهان شد. بازی پرسپولیس و سپاهان اگرچه سه امتیاز داشت، اما به اصطلاح ما مربیان این یک مسابقه 6 امتیازی بود.

ابراهیمی در مورد اینکه دلیل افت پرسپولیس و سه تساوی پیاپی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان نمود: 90 درصد تصور می کردند که پرسپولیس در فینال قهرماناان آسیا پیروز شود و به مقام قهرمانی برسد، اما اکنون که این اتفاق رخ نداده بازیکنان و کادرفنی تیم پرسپولیس دچار افسردگی شده اند این افسردگی را می توانید در چهره بازیکنان و مربیان تیم دید، آن ها دیگر شادابی گذشته را ندارند.

مربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه امکان دارد این تیم به جمع مدعیان بازشود گفت: پرسپولیس از بازی 6 امتیازی سپاهان یک امتیاز گرفت و اکنون یک بازی معوقه و یک دربی را پیش رو دارد که باید هم مقابل استقلال و هم در دیدار معوقه پیروز شود تا به جمع مدعیان برشود وگرنه کارش خیلی سخت خواهد شد و از کورس عقب می ماند.

ابراهیمی در مورد دیدار دوشنبه آینده پرسپولیس با استقلال عنوان نمود: بازی دربی شرایط خاص خود را دارد اگرچه استقلال اکنون بهتر بازی می کند و در جدول لیگ هم شرایطش بهتر است، اما هیچکس نمی تواند نتیجه این مسابقه حساس را پیش بینی کند. پرسپولیسی ها از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند و همانطور که گفتم نوعی افسردگی در این تیم دیده می شود. بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا حتی از مهدی شیری کمتر در تیم استفاده می شود در حالیکه این بازیکن برای تیم مفید بوده است، اما هیچ بازیکنی نمی خواهد که اینگونه مرتکب خطای پنالتی شود.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1608

به "معضل جدید؛ پرسپولیسی ها افسردگی گرفتند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل جدید؛ پرسپولیسی ها افسردگی گرفتند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید