لوکس ویلا، از بهترین انتخابها برای اجاره ویلا در رامسر بعد از کرونا

به گزارش یادداشت سریع، رامسر شهری است که در تمام روزهای سال، میزبان گردشگران بسیاری بوده و همیشه یکی از بهترین شهرهای استان مازندران برای طبیعت گردی به شمار می رود اما امروزه با شیوع ویروس کرونا و محدودیت های تردد، فقط بومی ها در این منطقه زندگی نموده و به صورت خودجوش هم از ورود گردشگران جلوگیری می نمایند تا هرچه زودتر شاهد شکست کرونا باشیم.

لوکس ویلا، از بهترین انتخابها برای اجاره ویلا در رامسر بعد از کرونا

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام لوکس ویلا، بعد از کرونا، بی شک شاهد شلوغی بیش از حد رامسر بوده و این شهر یکی از مهم ترین دلایل ترافیک های سنگین جاده چالوس خواهد بود. با لوکس ویلا همراه باشید تا با رامسر و نکات لازم برای اجاره ویلا در رامسر بیشتر آشنا شوید.

چرا برای اجاره ویلا در رامسر به سراغ لوکس ویلا برویم؟

رامسر شهری با تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها می باشد و گردشگران همیشه با هر بودجه و سلیقه ای، می توانند میان تنوعی از ویلاهای ساحلی و جنگلی شهر بهترین را انتخاب نمایند.

اگر می خواهید هزینه به مراتب کمتری برای اقامت پرداخت کنید، اجاره سوئیت در رامسر همیشه گزینه ای منطقی و به صرفه ای می باشد و اگر هم می خواهید هزینه قابل توجهی برای اقامت پرداخت کنید، می توانید به سراغ اجاره ویلا استخردار جنگلی در رامسر رفته و در میان ویلاهای لوکس ییلاقات رامسر به همراه استخرهایی با چشم انداز زیبا از جنگل ها، بهترین را انتخاب کنید.

اگر تا پیش از کرونا به شهرهای شمالی کشور سفر نموده و قصد اجاره ویلا داشته باشید، همیشه متوجه شدید که در بیشتر شهرهای شمالی، نرخ اجاره ویلا ساحلی به مراتب گران تر از ویلاهای جنگلی می باشد اما در بعضی از شهرها از جمله رامسر، همیشه گردشگران به سراغ اجاره ویلا جنگلی رفته و به لطف این موضوع، نرخ اجاره روزانه ویلا در مناطق جنگلی رامسر به مراتب گران تر از ویلاهای ساحلی می باشد لذا اگر می خواهید در منطقه ای بکر اقامت داشته و هزینه به مراتب کمتری هم پرداخت کنید، انتخاب ویلاهای ساحلی گزینه ای بسیار عالی خواهند بود.

اجاره ویلا استخردار در رامسر، پرطرفدارترین در میان گردشگران

با اینکه در منطقه ساحلی تعداد بسیار کمی ویلای استخردار وجود داشته و در شهر هم بیشتراً سوئیت و ویلاهای هستند، اما بخش قابل توجهی از ویلاهای جنگلی رامسر را ویلاهای استخردار تشکیل می دهند.

گردشگران برای اجاره ویلا استخردار رامسر همیشه با هر بودجه ای می توانند از ویلاهای استخردار با امکانات کم تا ویلاها لوکس و جذاب و با امکانات بی نظیر از جمله سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره، بهترین اقامتگاه را انتخاب نمایند.

مناطق جنگلی رامسر مناطقی ییلاقی هستند و به لطف این موضوع، در 6 ماه اول سال شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در این مناطق هستیم و در فصل پاییز و زمستان نیز هوای منطقه به شدت سرد خواهد شد.

در نظر داشته باشید به لطف این موضوع، ویلاهای استخردار در 6 ماه اول سال دارای آبسرد هستند اما با فرا رسیدن فصل سرما، آب بیشتر استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می گردد لذا اجاره ویلا رامسر استخر آبگرم در 6 ماه دوم سال به دلیل افزایش تقاضا و کاهش تعداد ویلاهای استخر آبگرم به مراتب افزایش خواهد یافت.

معرفی جاذبه های دیدنی رامسر

رامسر منطقه ای مملو از جاذبه های دیدنی، بناهای تاریخی و تفریحگاه های جذاب است و گردشگران می توانند بهترین خاطرات طبیعت گردی و سفر را برای خود رقم بزنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بعضی از جاذبه های دیدنی رامسر بیشتر آشنا شوید.

تله کابین رامسر

همانند شهرک توریستی نمک آبرود، رامسر هم یکی از بهترین خط های تله کابین را در شمال کشور دارد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سوار شدن به تله کابین را دارید، در فصل بهار به رامسر سفر کنید چرا که بخش قابل توجهی از جهت را از مه عبور نموده و با منظره ای جذاب و دیدنی روبرو خواهید شد.

روستای جواهرده

در میان مناطق طبیعت گردی اطراف رامسر، روستای جواهرده در میان گردشگران و طبیعت گردان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. بی شک روستای جواهرده بعد از شکست کرونا، به یکی از شلوغ ترین نقاط مارندران تبدیل خواهد شد چرا که این روستا در کنار طبیعتی جذاب و دیدنی، آب و هوای بسیار دلنشینی دارد.

برای ورود به روستای جواهرده، از گردشگران مبلغی به عنوان ورودی دریافت می گردد که این مبلغ صرف پاکیزه نگه داشتن روستا خرج شده و همیشه با منطقه ای تمیز و دیدنی روبرو هستیم.

بعد از شکست کرونا و هجوم مردم به شهرهای شمالی کشور، اجاره ویلا همیشه به یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران در سفر به مناطق شمالی کشور خواهد بود.

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در تمام نقاط کشور، همیشه تنوع بالای از انواع اقامتگاه ها در رامسر و سایر نقاط را در نظر گرفته تا گردشگران بعد از کرونا به راحتی بتوانند برای اجاره ویلا، تنها با یک تماس، بهترین اقامتگاه خود را به وسیله کارشناسان لوکس ویلا رزرو نموده و جذاب ترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1470

به "لوکس ویلا، از بهترین انتخابها برای اجاره ویلا در رامسر بعد از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ویلا، از بهترین انتخابها برای اجاره ویلا در رامسر بعد از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید