قهرمان 15 ساله مردم افغانستان ، قمر گل انتقام خون پدر و مادر را گرفت

به گزارش یادداشت سریع، دختر نوجوان افغان جنایت طالبان را بی پاسخ نگذاشت و دو عضو این گروه را به تلافی مرگ پدر و مادرش کشت و چند نفر دیگر را مجروح کرد.

قهرمان 15 ساله مردم افغانستان ، قمر گل انتقام خون پدر و مادر را گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندین اکسپرس، حادثه هفته گذشته در ولایت غور در مرکز افغانستان رخ داد و نیروهای طالبان با حمله به خانه قمر گل، پدر و مادر او را بیرون کشیدند و به جرم دفاع از حکومت افغانستان کشتند. طالبان برای بردن پدر قمر گل آمده بودند که عظیم دهکده و از حامیان حکومت و دولت افغانستان بود.

مادر قمر گل در دفاع از شوهرش می خواست جلوی نیروهای طالبان را بگیرد که آنها هر دو نفر را بیرون خانه شان به گلوله بستند و از پا درآوردند. دختر نوجوان که درون خانه بود، با شنیدن صدای شلیک گلوله تفنگ کلاشنیکف را برداشت و بیرون آمد. او ابتدا دو قاتل پدر و مادرش را با شلیک گلوله به قتل رساند و بعد چند عضو دیگر طالبان را زخمی کرد. گفته می گردد قمر گل بین 14 تا 16 سال سن دارد.

نیروهای طالبان در کوشش برای دریافت انتقام چند ساعت بعد به روستای محل زندگی قمر گل بازگشتند اما مردم روستا و تفنگداران دولتی حمله آن را ناکام گذاشتند. نیروهای امنیتی افغانستان قمر گل و برادر کوچک ترش را به محلی امن منتقل نموده اند تا از شر حمله احتمالی طالبان در امان باشند. با انتشار خبر اقدام قهرمانانه دختر افغان، تصویر قمر گل با اسلحه در دست در رسانه ها و شبکه های اجتماعی افغانستان دست به دست می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1126

به "قهرمان 15 ساله مردم افغانستان ، قمر گل انتقام خون پدر و مادر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان 15 ساله مردم افغانستان ، قمر گل انتقام خون پدر و مادر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید