فیلم برگزیده فجر کی اکران می شود؟

به گزارش یادداشت سریع، فیلم یدو که به تازگی پروانه نمایش گرفته، فعلاً اکران نخواهد شد و اولویت سازندگانش شرکت دادن آن در جشنواره های خارجی است.

فیلم برگزیده فجر کی اکران می شود؟

به گزارش خبرنگاران، یدو به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و به همراه فیلم بی همه چیز با پنج سیمرغ برنده بیشترین جوایز این دوره از جشنواره شدند.

این فیلم با بازی ستاره پسیانی محصول کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است و داستان پسری نوجوان را در روزهای شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران روایت می کند که با مادر و نیز خواهر و برادر کوچکترش در آبادان زندگی می کنند.

این فیلم که در جشنواره هم مورد توجه قرار گرفت، به تازگی مجوز نمایش گرفته و محمدرضا مصباح (تهیه کننده) درباره اینکه آیا برنامه ای برای اکران آن بویژه در نوروز دارد یا خیر به ایسنا گفت: فعلا قصد اکران یدو را نداریم چون در حال برنامه ریزی برای حضور فیلم در چند جشنواره هستیم، ضمن اینکه منتظریم شرایط سینماها نیز کمی بهتر شود.

او افزود: در حال حاضر شرایط سینما مبهم است و نمی توان تصمیم گیری کرد چون تعیین نیست چه اتفاقی می افتد اما حتما فیلم هایی با رشادت صف شکنی و راه را برای سینما باز می کنند، چون در حال حاضر نزدیک به 300 فیلم در صف اکران هستند و همه فیلمی که کارهای جشنواره ای خود را انجام داده و فقط منتظر اکران هستند، فرصت خوبی برای نمایش در سینماها دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1697

به "فیلم برگزیده فجر کی اکران می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم برگزیده فجر کی اکران می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید