فرودگاه هیتروی لندن تست کرونای 30 ثانیه ای را به آزمایش می گذارد

به گزارش یادداشت سریع، فرودگاه هیتروی لندن تست کرونایی را به آزمایش گذاشته که می گوید می تواند ظرف 30 ثانیه جواب بدهد و هدف از کاربرد آن، آزمایش کلیه مسافران و کم کردن موارد قرنطینه است.

فرودگاه هیتروی لندن تست کرونای 30 ثانیه ای را به آزمایش می گذارد

به گزارش ایسنا، حدود 250 نفر از کارکنان فرودگاه با انتخاب یکی از سه نوع تست کرونا در این آزمایش شرکت نموده اند. موثر بودن این بسته های آزمایشی هنوز ثابت نشده است.

در عملکرد یکی از این آزمایش ها که توسط خود مسافر انجام می گردد، یک میکروسکوپ اتوماتیک هولوگرافیک وجود دارد که موسسات سازنده آن، دل و اینتل، امیدوارند این تست بتواند ظرف نیم دقیقه معین کند آیا فرد مورد آزمایش ناقل یا مبتلا به بیماری است یا نه؟

تولیدنمایندگان دو آزمایش دیگر کرونا نیز می گویند آزمایش های آنان ظرف 10 تا 30 دقیقه پاسخ می دهد.

مسئولان فرودگاه هیترو نتایج این آزمایش را دنبال می نمایند و داده هاشان را با مقامات وزارتخانه ها به اشتراک خواهند گذاشت تا شاید آن ها را متقاعد نمایند که یک لیست قرمز را جایگزین مقررات قرنطینه کند و بار دیگر تعداد مسافران را افزایش دهند.

مقامات هیترو در بیانیه ای گفته اند: از آن جایی که نتایج این آزمایش ها منوط به موثر بودن آن ها در محیط غیرکلینیکی و در نتیجه صرفا مشاورتی است، همکارانی که در این پروژه شرکت دارند، آزمایش های تایید شده از طرف دولت را هم همزمان انجام می دهند تا بتوانند نتیجه این دو را با یکدیگر مقایسه نمایند. آزمایش های تایید شده از طرف دولت توسط موسسه خدمات کالینسون سازماندهی می گردد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در حال حاضر، مسافرانی که از کشورهای فرانسه، مالت، موناکو، هلند و سوئیس وارد بریتانیا می شوند، باید پس از ورود به مدت 14 روز خود را در قرنطینه قرار دهند. صنعت سفرهای هوایی سخت از وجود این مقررات ناراضی است و معتقد است که این امر بسیاری از مردم را از رفتن به تعطیلات در کشورهای خارجی منصرف می نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1189

به "فرودگاه هیتروی لندن تست کرونای 30 ثانیه ای را به آزمایش می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه هیتروی لندن تست کرونای 30 ثانیه ای را به آزمایش می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید