فرافکنی به سبک رئیس کمیته فوتسال، چرا ساختمان ها موضوع اصلی نیست؟

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران، پایان نخستین واکنش رسمی یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به بحث فروش ساختمان های فوتسال بعد از گذشت نزدیک به دو هفته صورت گرفت. مهرداد سراجی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال و رئیس کمیته فوتسال روز گذشته در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتسال به سوالی درباره فروش این ساختمان ها پاسخ داد.

فرافکنی به سبک رئیس کمیته فوتسال، چرا ساختمان ها موضوع اصلی نیست؟

سراجی با بیان اینکه بحث فروش ساختمان های فوتسال یک بحث غیر اصلی است، گفت: سئوال من این است که چرا یک موضوع غیر اصلی به یک موضوع اصلی تبدیل می شود؟ آیا کمیته فوتسال مسئول فروش این ساختمان است؟ خیر. مسئولیت های کمیته فوتسال تعیین است مانند استعدادیابی و یا رسیدگی به تیم ملی و چیزهای دیگر.

بحث فروش ساختمان های فوتسال در روزهای گذشته مورد انتقاد تعداد زیادی از مربیان و مدیران فوتسالی قرار گرفته است. این ساختمان ها در زمان ریاست سیدرضا افتخاری بر کمیته فوتسال خریداری شد و به دو واحد آپارتمانی گسترش یافت؛ یکی برای سازمان لیگ فوتسال و یکی برای کمیته فوتسال.

فدراسیون فوتبال در پی بالا دریافت مسائل مالی تصمیم به فروش این ساختمان ها گرفته و حتی کارشناسی قیمت را انجام داده است؛ این در حالی است که جامعه فوتسال اعتقاد دارد این دو ساختمان با پول باشگاه ها خریداری شده و متعلق به باشگاه ها است نه فدراسیون فوتبال. در واقع یکی از بزرگترین سرمایه های فوتسال ایران در آستانه فروش قرار گرفته و رئیس کمیته فوتسال می گوید این بحث، یک موضوع غیر اصلی است!

از سوی دیگر، فدراسیون فوتبال تصمیم به انحلال سازمان لیگ فوتسال گرفته است؛ سازمانی که صاحب یکی از دو واحد آپارتمانی و مسئول برگزاری مسابقات لیگ است. هیأت رئیسه این سازمان که باید در پی تأمین منافع باشگاه های فوتسال باشد، هیچ واکنشی به انحلال سازمان لیگ و فروش ساختمان ها نداشته است.

طبق تعریف سراجی، کمیته فوتسال مسئول استعدادیابی و رسیدگی به تیم های ملی است اما چرا سازمان لیگ که در واقع هسته آن از باشگاه ها تشکیل شده است، نسبت به این موارد پر اهمیت بی تفاوت است و برایش موضوع اصلی نیست؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1855

به "فرافکنی به سبک رئیس کمیته فوتسال، چرا ساختمان ها موضوع اصلی نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرافکنی به سبک رئیس کمیته فوتسال، چرا ساختمان ها موضوع اصلی نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید