شرط شهردار نیویورک برای بازگشایی مدارس در دوران همه گیری کرونا

به گزارش یادداشت سریع، مقامات شهر نیویورک اعلام کردند: آموزش حضوری مدارس دوباره برقرار نمی گردد مگر اینکه میزان عفونت کرونا در سطح شهر به طور میانگین طی هفت روز زیر سه درصد باقی بماند.

شرط شهردار نیویورک برای بازگشایی مدارس در دوران همه گیری کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، شهردار نیویورک با تاکید بر اینکه مدارس بازگشایی نخواهد شد مگر اینکه میزان همه گیریِ عفونت کرونا در این شهر زیر سه درصد باشد، خاطرنشان کرد: نرخ مثبت کووید-19 در نیویورک در حال پیمایش است تا معین گردد آیا مدارس می توانند دوباره برای سال تحصیلی 2020-2021 باز شوند و باز بمانند یا خیر.

میزان عفونت کرونا در این شهر برای چند هفته در حدود دو درصد ثابت مانده است و در روز آدینه در حدود یک درصد بود.

مدیران و کارکنان مدرسه در حال آنالیز فضای مدرسه و تعمیرات و تنظیم های لازم برای اطمینان از شرایط ایمن به منظور یادگیری دانش آموزان حضوری در پاییزِ پیش رو هستند.

بنابر گزارش خبرگزاری شینهوا، همچنین 34 مرکز تست گیری رایگان برای کارکنان مدارس با جوابدهی 24 ساعته در نیویورک برپا شده است و از کارکنان مدارس خواسته می گردد تا به طور ماهانه تست کووید-19 بدهند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1163

به "شرط شهردار نیویورک برای بازگشایی مدارس در دوران همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط شهردار نیویورک برای بازگشایی مدارس در دوران همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید