سه میزبان جدید رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا معرفی شدند

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران : در اجلاس کنفدراسیون شمشیربازی آسیا در تایلند، محل جدید برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و دو رویداد دیگر مشخص شد.

سه میزبان جدید رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، نشست اعضای هیات رئیسه و اجلاس عمومی کنفدراسیون شمشیربازی آسیا با حضور فضل ا... باقرزاده و پیمان فخری، رئیس و دبیر فدراسیون شمشیربازی ایران پیش از آغاز مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در تایلند برگزار شد.

بر این اساس، در ادامه این نشست درخواست برگزاری دو دوره کلاس بین المللی مربیگری در اسلحه های فلوره و سابر توسط نمایندگان ایران مطرح شد. شمشیربازی ایران طی سال جاری میزبان یک دوره کلاس بین المللی اسلحه اپه بود و به همین منظور خواستار برگزاری کلاس بین المللی در دو اسلحه دیگر شد که موافقت های اولیه با آن صورت گرفت.

تعیین محل برگزاری سه رویداد آسیایی از دیگر محورهای نشست های برگزار شده در تایلند بود. بر این اساس امتیاز برگزاری مسابقات شمشیربای قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال جاری میلادی که پیش از این لبنان به عنوان میزبان آن انتخاب شده بود به چین واگذار شد. مسائل امنیتی دلیل تغییر محل برگزاری این رقابت ها بود.

همچنین مصوب شد که رقابت های شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و پیکارهای بزرگسالان آسیا طی سال های 2014 و 2015 به ترتیب در امارات و مغولستان برگزار شود.

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش و در پی انتخابات کنفدراسیون شمشیربازی آسیا، باقرزاده به عضویت کمیته اجرایی و پیمان فخری به عضویت کمیته داوران این کنفدراسیون در آمده بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 382

به "سه میزبان جدید رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه میزبان جدید رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید