روسیه در سال 2021، 200 رزمایش موشکی برگزار می نماید

به گزارش یادداشت سریع، نیروی موشک های راهبردی روسیه بیان کرد که این نیرو در سال 2021 بیش از 200 رزمایش موشکی برگزار می نماید.

روسیه در سال 2021، 200 رزمایش موشکی برگزار می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروی موشک های راهبردی روسیه روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام نمود: در سال 2021 نیروی موشک های راهبردی روسیه بیش از 200 رزمایش در سطوح مختلف برگزار می نماید که رزمایش های تاکتیکی و تاکتیکی ویژه با هنگ ها و لشکر های موشکی از آن جمله است.

در بیانیه آمده است: این رزمایش ها با شرکت واحد های موشکی مجهز به موشک های پیشرفته و جدید و با مشارکت نیرو هایی از مراکز امنیتی دیگر و واحد های نظامی مختلف در روسیه برگزاز می گردد.

نیروی موشک های راهبردی روسیه اعلام نمود: شدت فعالیت ها در حین تمرینات و رزمایش ها با توجه به مدت زمان آنان، به طور چشمگیری تغییر خواهد نمود.

پرسنل نیروی موشک های راهبردی روسیه در جریان رزمایش ها، وظایف محوله ازجمله برای تکامل اقدامات مانوری و جهت هایی برای گشت زنی واحد های سیار موشکی را اجرا می نمایند.

مجموعه های موشکی قاره پیمای سیار یارس (با برد پرتاب حدود 10 هزار کیلومتر) مسائل مربوط به پیمودن مسافت یکصد کیلومتری، تغییر مواضع و سازماند های استتار موشک ها و محافظت نظامی از سامانه های موشکی را تمرین می نمایند.

آلکسی کریووروچکو معاون وزیر دفاع روسیه در تبادل نظر با روزنامه کراسنایا زیویزدا از آزمایش قریب الوقوع موشک قاره پیمای جدید RS-28 سارمات اطلاع داد. وی گفت که در آینده ای نزدیک پرتاب هوایی این موشک پیشرفته صورت خواهد گرفت.

سارمات یکی از تسلیحات راهبردی است که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه سال 2018 آن را معرفی کرد.

کریووروچکو ادامه داد که با توجه به توانایی های این موشک، حتی پیشرفته ترین سامانه موشکی هم نمی تواند مانع آن گردد. این سلاح شامل موشک راهنمایی شونده ابر صوت آوانگارد است که پوتین آن ها را به شهاب سنگ و گلوله آتش تشبیه نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1556

به "روسیه در سال 2021، 200 رزمایش موشکی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در سال 2021، 200 رزمایش موشکی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید