خبرنگاران 130 خودرو با پلاک مخدوش در قزوین توقیف شده اند

به گزارش یادداشت سریع، قزوین - خبرنگاران - جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: 130 خودرو با پلاک مخدوش شده در قزوین توقیف و از تردد آنها جلوگیری شده است.

خبرنگاران 130 خودرو با پلاک مخدوش در قزوین توقیف شده اند

به گزارش خبرنگاران، منوچهر حبیبی روز یکشنبه در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: تاکید شده تا پلیس راهور با خودروهای پلاک مخدوش که برای عدم رعایت محدودیت های تردد ستاد مقابله با کرونا اقدام به این کار می کنند، قاطعانه برخورد کرده و خوردوی آنها را توقیف کند.

این مسوول گفت: کاهش ترددها و رعایت سایر موارد طرح محدودیت ها از سوی شهفرایندان استان منجر به کاهش فوتی ها و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های قزوین شده و این رویه تا زمان خطر شیوع کرونا باید مورد توجه قرار بگیرد.

سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور قزوین نیز در این بازدید گفت: در اجرای طرح محدودیت های تردد ساعت 21شب تا 4 صبح در بازه زمانی چهارم آذرماه تا پنجم دی 2 هزار و 392 برگه جریمه صادر شده است.

شیما زرآبادی پور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز گفت: 90 دوربین نظارتی و 35 دوربین پلاک خوان، کار پایش و اعمال قانون را در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کرونا را در شهر قزوین انجام می دهند.

محمد شفیعی فرماندار قزوین و قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین نیز در این بازدید حضور داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1413

به "خبرنگاران 130 خودرو با پلاک مخدوش در قزوین توقیف شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 130 خودرو با پلاک مخدوش در قزوین توقیف شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید