خبرنگاران هنگام خروج از منزل از ماسک بهره ببرید

به گزارش یادداشت سریع، قصرشیرین- خبرنگاران- رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: استفاده از ماسک در خارج از منزل و نحوه صحیح پوشیدن و خارج کردن آن، تاثیر بسیار زیادی در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا دارد از این مردم باید حتما از این پوشش حفاظتی در برابر ویروس کرونا استفاده نمایند.

خبرنگاران هنگام خروج از منزل از ماسک بهره ببرید

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

دکتر شاپور دنیای روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مردم باید به این نکته توجه نمایند چنانچه فرد بیمار کرونایی و افراد سالم در تماس با او هر 2 از ماسک استفاده نمایند تا 98 درصد از انتقال بیماری کرونا پیشگیری و جلوگیری می گردد.

وی اظهارداشت: کرونا یک ویروس جدید و ناشناخته است و هر روز چهره جدیدی از آن در دنیا شناخته می گردد و تنها راه مقابله با این ویروس رعایت کردن فاصله اجتماعی و انجام توصیه های بهداشتی است.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: ویروس کرونا امکان دارد تا مدت زیادی در بین ما باشد و ما باید با تغییر سبک زندگی متفاوت و جدید، این ویروس منحوس را از خود دور نگه داریم.

او اضافه نمود: ارتقای آگاهی و سواد سلامت در راستای تغییر سبک زندگی مردم با جذب سفیر سلامت و هر خانه یک پایگاه بهداشت می تواند در کنترل موج های جدید بیماری یاری نماینده باشد از این رو همه با هم به پویش هرخانه یک پایگاه سلامت بپیوندیم.

دنیای ادامه داد: سالمندان. بیماران قلبی. دیابتی. فشارخونی و دیگر بیماران زمینه ای و اطرافیان آن ها باید در مورد بیماری کرونا اقدام های سخت گیرانه بیشتری را رعایت نمایند.

او عنوان داشت: مردم باید خدمات مورداحتیاج خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و در حد امکان از تردد در امکان عمومی خودداری نمایند و با اجرای پویش در خانه بمانیم و نه به سفر به کنترل بیماری کرونا یاری نمایند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: سفید اعلام شدن شرایط این شهرستان به معنی انتها کرونا نیست و احتیاج است آموزش ها و توصیه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه یابد چون تنها راه پیشگیری از کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است و راه دیگری جز این وجود ندارد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: از دیروز تا امروز 19 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 43 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 713 مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 173 هزار و 832 نفر رسید.

کیانوش دنیاپور اضافه نمود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 70 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به هشت هزار و 351 نفر رسید.

او گفت: خوشبختانه تا به امروز 136 هزار و 360 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

به گفته او، خوزستان همچنان در شرایط قرمز قرار گرفته است و استان های هرمزگان، کردستان، آذربایجان های شرقی و غربی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خراسان رضوی در شرایط هشدار قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1025

به "خبرنگاران هنگام خروج از منزل از ماسک بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنگام خروج از منزل از ماسک بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید