خبرنگاران هنرستان های هرمزگان 142 هزار ماسک فراوری کردند

به گزارش یادداشت سریع، بندرعباس- خبرنگاران- معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش استان بیش از 141هزار و 900 ماسک فراوری کردند.

خبرنگاران هنرستان های هرمزگان 142 هزار ماسک فراوری کردند

محمد قویدل روز شنبه در بازدید از واحدهای فراوریی ماسک هنرستان های بندرعباس اضافه نمود: در این مدت 17 هنرستان فنی وحرفه ای و کاردانش در هرمزگان به فراوری ماسک فعالیت داشتند و همچنان در سه هنرستان ناحیه یک و 2 بندرعباس و سندرک میناب فراوری ماسک صورت می گیرد.

وی بیان داشت: ماسک های فراوریی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین دانش آموزان و نیازمندان توزیع می گردد.

معاون آموزش متوسطه هرمزگان اظهارداشت: هنرستان های استان با یاری هنرآموزان، هنرجویان و سایر ارگان ها در شرایط سخت کرونایی توانستند اقدام های قابل قبولی را انجام دهند و با اثبات ظرفیت ها و توانمندی های خود در شرایط اضطرار نهایت بهره را بردند.

وی توضیح داد: از آنجا که مدرسه بعد از خانواده اصلی ترین محل انسان سازی می باشد، آماده کردن این شرایط موجب تربیت آینده سازان کشور و همچنین استفاده از فراوریات داخلی می گردد.

قویدل با بیان اینکه هنرستان های هرمزگان به پایگاه های جهادی و علمی تبدیل شده اند، گفت: توانمندی های هنرستان ها در نظام آموزش مهارتی رسمی کشور، باتوجه به ماهیت رشته های فراوری محور و خدمات محور، قابل توجه بوده که در این شرایط ظرفیت رشته های زمینه طراحی دوخت بیشتر از همه بکار گرفته شده است.

در سال تحصیلی جاری بیش از 17 هزار و 500 هنرجو در 166 هنرستان شاخه کاردانش و سه هزار و 446 هنرجو در 61 هنرستان فنی و حرفه ای مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1329

به "خبرنگاران هنرستان های هرمزگان 142 هزار ماسک فراوری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنرستان های هرمزگان 142 هزار ماسک فراوری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید