خبرنگاران معاون وزیر ورزش: ترویج شعار در خانه بمانید وظیفه همه شهروندان است

به گزارش یادداشت سریع، تهران - خبرنگاران - معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور، ترویج شعار در خانه بمانید و عمل به آن وظیفه تک تک شهروندان است.

خبرنگاران معاون وزیر ورزش: ترویج شعار در خانه بمانید وظیفه همه شهروندان است

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمدمهدی تندگویان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران گفت: در حال حاضر پیشگیری از شیوع کرونا و افزایش شمار بیماران موثرترین روش به منظور مقابله با این ویروس محسوب می گردد.

وی توضیح داد: برای دستیابی به این هدف نیز خانه نشینی و اعمال قرنطینه خانگی بی شک موثرترین اقدام و یک فرصت ارزشمند جهت احیاسازی روابط خانوادگی است.

13 به در در خانه می مانیم

تندگویان ادامه داد: بنابراین شعار در خانه بمانید باید فرهنگ سازی گردد و این امر با همت تک تک اعضاء جامعه از جمله ورزشکاران و هنرمندان انجام می پذیرد.

وی اضافه نمود: این شعار در آیین و سنن متعدد نظیر 13 به در نیز باید مکررا تداعی گردد؛ به عنوان مثال 13 به در در خانه می مانیم باید شعار هر یک از شهروندان باشد.

وی تاکید نمود: در حال حاضر برگزاری نمازهای آدینه لغو و زیارتگاه ها و اماکن مقدس نیز تعطیل شده است؛ بنابراین باید برگزاری بعضی از آیین و سنن نظیر 13 به در به تعویق افتد.

تندگویان ادامه داد: تغذیه فضای مجازی نیز به منظور بهره برداری مناسب همچون تهیه اقلام ضروری باید در این دوران مورد توجه واقع گردد.

وی یادآور شد: در زمان حاضر تعدادی از سایت های اینترنتی خرید و فروش با دشواری روبه رو است و این مساله هم باید با ساماندهی وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) رفع و یک بستر مساعد برای تهیه کالاهای اساسی خانوارها فراهم گردد.

به گزارش خبرنگاران، فاصله گذاری اجتماعی طرحی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اجرایی شد.

تا به امروز 41495 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، 2757 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 13911 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 783

به "خبرنگاران معاون وزیر ورزش: ترویج شعار در خانه بمانید وظیفه همه شهروندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر ورزش: ترویج شعار در خانه بمانید وظیفه همه شهروندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید