خبرنگاران صالح، بایدن را شریک مورد اعتماد عراق خواند

به گزارش یادداشت سریع، بغداد - خبرنگاران - رئیس جمهوری عراق شنبه شب در پی پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا او را شریک مورد اعتماد خوانده است.

خبرنگاران صالح، بایدن را شریک مورد اعتماد عراق خواند

به گزارش خبرنگاران، برهم صالح رئیس جمهور عراق شنبه شب در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی تویتر نوشت: به جو بایدن رئیس جمهور منتخب، دوست و شریک مورد اعتماد در زمینه ساختن عراقی بهتر، صمیمانه تبریک می گویم.

وی اضافه نمود: به کوشش برای تحقق اهداف مشترکمان و تقویت صلح و ثبات در سراسر خاورمیانه چشم دوخته ایم.

جو بایدن با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس گیر ابتدا با هم حزبی های خود به رقابت برخاست و خاتمه به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1300

به "خبرنگاران صالح، بایدن را شریک مورد اعتماد عراق خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صالح، بایدن را شریک مورد اعتماد عراق خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید