خبرنگاران بیش از 2 هزار کارگر ساختمانی فسا از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شدند

به گزارش یادداشت سریع، شیراز-خبرنگاران- 2 هزار و 955 نفر از کارگران شاغل در کارگاه های ساختمانی در شهرستان فسا ضمن فراگیری آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، از نظر ابتلای به این بیماری نیز غربالگری شدند.

خبرنگاران بیش از 2 هزار کارگر ساختمانی فسا از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شدند

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کارشناس بهداشت حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا، دوشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این غربالگری با هدف صیانت از سلامت شاغلان در کارگاه های ساختمانی و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند طبق پروتکل مرکز سلامت کار انجام شد.

سوسن جانی زاده ادامه داد: در این غربالگری که با همکاری واحد بهداشت حرفه ای و انجمن صنفی کارگران ساختمانی صورت گرفت، کارشناسان بهداشت حرفه ای، کارگران و استادکاران را به وسیله بازدید حضوری و غیر حضوری مورد ارزیابی سلامت قرار دادند.

به گفته وی، برای پیشگیری از کرونا، بازدید کارشناسان بهداشت حرفه ای از کمپ های کارگری و ارسال پیامک به تمام کارگران و استادکاران توسط انجمن صنفی کارگران برای پیشگیری از کرونا تا انتها برطرف خطر این بیماری تداوم خواهد داشت.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 984

به "خبرنگاران بیش از 2 هزار کارگر ساختمانی فسا از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 هزار کارگر ساختمانی فسا از نظر ابتلا به کرونا غربالگری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید