خبرنگاران استانداری یزد و وزارت آموزش و پرورش تفاهمنامه خرید تبلت امضا کردند

به گزارش یادداشت سریع، یزد- خبرنگاران- استانداری یزد و وزارت آموزش و پرورش برای خرید تبلت دانش آموزان بی بضاعت که فاقد ابزارهای لازم برای آموزش مجازی هستند، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

خبرنگاران استانداری یزد و وزارت آموزش و پرورش تفاهمنامه خرید تبلت امضا کردند

به گزارش خبرنگاران، این تفاهم نامه شنبه شب با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد و سیدجواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش در جریان برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش استان امضا شد که بر اساس آن برای دانش آموزان بی بضاعت فاقد تبلت و گوشی هوشمند تا سرانجام امسال تجهیزات مورد احتیاج آموزش مجازی تامین می گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به تداوم کرونا و به منظور فراهم سازی زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت با همکاری استانداری برای تامین تجهیزات دیجیتالی مورد احتیاج برای آموزش مجازی همکاری می گردد.

سید جواد حسینی اضافه نمود: وزارت آموزش و پرورش با همکاری خیران و مسوولان در استان ها با تامین هزینه های مورد احتیاج، زمینه بهره مندی دانش آموزان را از آموزش های مجازی فراهم می نماید.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد نیز گفت: هم اکنون چهار هزار و 350 دانش آموزان دختر و پسر استان به خاطر نداشتن تجهیزات آموزشی از پیگیری آموزش های مجازی محروم هستند.

حسینعلی ملانوری اضافه نمود: بر اساس این تفاهم نامه، وزارت آموزش و پرورش و استانداری هر کدام 50 درصد هزینه این تجهیزات را تامین و پس از خریداری به دانش آموزان استان اهدا می نمایند.

وی مجموع هزینه مورد احتیاج برای تامین تجهیزات آموزش مجازی دانش آموزان استان را 12 میلیارد تومان اعلام نمود و یادآور شد: هر یک از طرفین تفاهم نامه 6 میلیارد تومان برای خرید این تجهیزات تامین خواهند کرد.

هم اکنون حدود 270 هزار دانش آموز در 2 هزار و 100 واحد آموزشی استان یزد به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1504

به "خبرنگاران استانداری یزد و وزارت آموزش و پرورش تفاهمنامه خرید تبلت امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استانداری یزد و وزارت آموزش و پرورش تفاهمنامه خرید تبلت امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید