حاج کناری: کشتی گیر روس دست رحمان را خواند، او طبق انتظار کشتی گرفت

به گزارش یادداشت سریع، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رحمان در این رقابت ها خیلی خوب کشتی گرفت و آن چیزهایی را که از او انتظار می رفت انجام داد.

حاج کناری: کشتی گیر روس دست رحمان را خواند، او طبق انتظار کشتی گرفت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

عباس حاج کناری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص سومی رحمان عموزاد در جام دنیای 2020 صربستان گفت: رحمان در این رقابت ها خیلی خوب کشتی گرفت و عالی ظاهر شد. آن چیزهایی را که از او انتظار می رفت انجام داد.

وی با اشاره به پیروزی رحمان مقابل حریف ایتالیایی تأکید کرد: این کشتی گیر روسی الاصل بود، کشتی هایش را دیده بودیم، کشتی گیر خوبی بود، انتظار داشتیم که مبارزه اش سخت گردد اما رحمان راحت این حریف را شکست داد. ما شب قبل از مسابقه همراه با غلامرضا محمدی و رحمان حریفان را بررسی نموده بودیم.

حاج کناری در خصوص شکست نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران مقابل حریف روس گفت: مقابل این کشتی گیر رحمان عجله کرد و کاری را که باید انجام می داد نتوانست انجام دهد. به رحمان گفته بودم که در رده بزرگسالان نباید فقط فقط روی یک فن اصرار داشته باشی چون حریف تو را بررسی می نماید و می فهمد چه کاری می خواهی انجام دهی، یا راه اجرای آن را می بندد و یا اسیرت می نماید. کشتی گیر روس در سه دقیقه اول منتظر فرصت بود که با عجله کردن رحمان فرصت برای او به دست آمد، در واقع کشتی گیر روس دست کشتی گیر ما را خواند چون کشتی بلد بود.

مربی اعزامی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به آینده درخشان عموزاد، توضیح داد: تجربه اول رسمی رحمان در بزرگسالان بود و حالا می داند باید خیلی با تمرکز بیشتری مقابل کشتی گیر روسیه مبارزه کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1385

به "حاج کناری: کشتی گیر روس دست رحمان را خواند، او طبق انتظار کشتی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج کناری: کشتی گیر روس دست رحمان را خواند، او طبق انتظار کشتی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید