توزیع بسته های معیشتی دانشگاه جهرم در مناطق محروم

به گزارش یادداشت سریع، دانشگاه جهرم در راستای رزمایش یاری مومنانه برای حمایت از افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مسائل مالی شده اند بسته های معیشتی توزیع کرد.

توزیع بسته های معیشتی دانشگاه جهرم در مناطق محروم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دانشگاه جهرم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای یاری همدلانه به احتیاجمندان و افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مسائل مالی و معیشتی شده اند، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی برای حمایت از اقشار محروم جمع آوری و توزیع شد.

گفتنی است، آیین توزیع مرحله اول یاری های اهدایی و بسته های حمایتی برای خانواده های احتیاجمند و آسیب دیدگان از کرونا در مسجد دانشگاه جهرم برگزار گردید. مجموع یاری های اهدایی مبلغ هشتاد میلیون ریال صرف تهیه بسته اهدائی شامل اقلامی، چون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر به ارزش دو میلیون ریال برای هر خانوار احتیاجمند تهیه گشت. از دیگر نکات قابل توجه این بسته های معیشتی اهداء یک جلد کتاب نیز بود.

گفتنی است؛ بانک اطلاعاتی گروه های هدف از احتیاجمندان و خانواده های کم بضاعت ایجاد شده و با همکاری اعضای قرارگاه مساوات و همدلی خیران، اقدام به تامین و توزیع بسته های حمایتی و اقلام مورد احتیاج شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1017

به "توزیع بسته های معیشتی دانشگاه جهرم در مناطق محروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های معیشتی دانشگاه جهرم در مناطق محروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید