ویزای کانادا: تصاویر نو از آتش سوزی جنگل های کانادا

به گزارش یادداشت سریع، آتش بزرگ کانادا بیش از 80 هزار نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرد.

ویزای کانادا: تصاویر نو از آتش سوزی جنگل های کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی خبرنگاران؛ ساکنان شمال شهرستان فورت مک موری کانادا، روز آدینه به وسیله راننده ای که در بیرون شهر تردد میکرد از آتش سوزی آگاه شده و مجبور به تخلیه خانه های خود شدند. کاروان هایی که خانه های خود را تخلیه نموده بودند به سمت جنوب نقل مکان کردند.گفته شده آتش رو به رشد است و در روز های آینده دو برابر می گردد.

بیش از 80 هزار نفر، فورت مک موری ، قلب منابع نفتی کانادا را ترک کردند. جایی که 1600 خانه در آنجا تخلیه شده است. بعلاوه تمام جهت ها به سمت فورت مک موری بسته شده و کسی اجازه بازگشت به خانه خود را ندارد. مقامات گفته اند آتش 250 هزار هکتار را پوشش می دهد و قدرت این را دارد که تا روز آینده 2 برابر گردد و فقط باران می تواند جلوی آن را بگیرد.

لازم به ذکر است؛ دولت کانادا پرداخت 967 دلار به هر فرد بالغ ، 387 دلار به هر فرزند خانواده و 77 میلیون دلار به فردی که خبر آتش سوزی را اعلام نموده بود، تایید نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1972

به "ویزای کانادا: تصاویر نو از آتش سوزی جنگل های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: تصاویر نو از آتش سوزی جنگل های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید