تروریستهایی که به جای طرابلس از ایتالیا سردرمی آورند

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، رامی عبدالرحمن مدیر مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری فاش کرد که افراد مسلح سوری وابسته به آنکارا به بهانه جنگ در لیبی از آنجا به ایتالیا می فرایند.

تروریستهایی که به جای طرابلس از ایتالیا سردرمی آورند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی اضافه نمود: بخشی از این افراد که در چارچوب انتقال به لیبی می فرایند از ایتالیا سردرمی آورند و تاکنون 17 نفر از آنها به ایتالیا رسیده اند و این را خویشاوندان و نزدیکان آنها اعلام نموده اند و آنها از اول هدفشان رفتن به ایتالیا بوده است و به محض اینکه به لیبی رسیده اند، سلاح را رها و به ایتالیا رفته اند و بخشی هم به الجزایر رفتند تا از آنجا به اروپا بفرایند.

رامی عبدالرحمن گفت: فرایند ثبت نام از افرادی که مایل به رفتن به طرابلس هستند ادامه دارد و گروه جدیدی از مزدوران به طرابلس وارد شده اند و تعداد آنها تاکنون به 2400 نفر رسیده است و 1700 نفر از آنها به اردوگاه های آموزشی ترکیه وارد شده اند. همزمان در عفرین و مناطق سپر فرات و منطقه شمال شرق سوریه جذب نیرو در حال اجرا است و این افراد از گروههای لواء المعتصم، فرقه السلطان مراد، لواء صقور الشمال، الحمزات، فیلق الشام و سلیمان شاه و لواء السمرقند هستند.

وی گفت: ترکیه 6000 نفر از سوری ها مورد حمایت خود را در لیبی می خواهد و پس از آن در راستای کاستن از مشوق ها حرکت خواهد نمود. همچنین اجساد مزدوران سوری در طرابلس مشاهده شده است و تعداد کشته شدگان سوری وابسته به ترکیه به 24 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 597

به "تروریستهایی که به جای طرابلس از ایتالیا سردرمی آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروریستهایی که به جای طرابلس از ایتالیا سردرمی آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید