ترامپ و کوشنر به ندرت با هم در ارتباطند

به گزارش یادداشت سریع، جارد کوشنر که زمانی نزدیکترین معاون ترامپ بود، حالا پس از آنکه رئیس جمهوری سابق کاخ سفید را ترک نموده به ندرت با او در ارتباط است.

ترامپ و کوشنر به ندرت با هم در ارتباطند

به نقل از شبکه خبری سی.ان.ان، جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا به طرز مشکوکی در نشست مهمی که اخیرا برگزار گردید، غیبت داشت.

کوشنر که یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید به شمار می رفت، تقریبا در تمامی کارهای ترامپ حضور داشت و به گفته جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، کوشنر قدرتمندترین معاون ترامپ بود و رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز کوشنر را ستاره من خطاب می کرد.

کارهای مهم کوشنر شامل تحول در استراتژری خاورمیانه، مطرح کردن طرح ساخت دیوار مرزی با مکزیک، رهبری نیروی موازی کووید-19 و یاری به کمپین ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 بود.

به همین دلیل، عدم دعوت از وی برای چنین نشستی که درباره آینده سیاسی ترامپ در آن تصمیم گیری شد، غیرمعمول به نظر می رسد. شبکه خبری سی.ان.ان گزارش داده که در این نشست که برای کمیته اقدام سیاسی محافظه کار بود افرادی چون بیل استپیان، دن اسکاوینو، دونالد ترامپ جونیور و برد پارسکیل حضور داشتند.

دو منبع ناشناس گفتند که روابط میان ترامپ و کوشنر متشنج است. اما یک منبع دیگر که غالبا با کوشنر مصاحبه می نماید، این مساله را رد کرد که روابط بین دو طرف متشنج است و اضافه نمود: کوشنر و ترامپ روز چهارشنبه برای ناهار با یکدیگر ملاقات کردند.

یک منبع آگاه درباره زندگی کوشنر نیز به سی.ان.ان گفت که داماد ترامپ به دنبال یک آغاز دوباره است.

یکی از همکاران کوشنر در کاخ سفید نیز گفت: این یک تغییر 180 درجه ای در زندگی کوشنر است. کوشنر مردی است که چهار سال هر کاری را از جانب ترامپ انجام داد. او این شغل را زندگی کرد.

اما حالا کوشنر به ندرت با ترامپ صحبت می نماید و پس از مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به همراه همسرش ایوانکا در میامی ساکن شده است.

البته ترامپ بارها کوشنر را مقصر شکستش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نموده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1731

به "ترامپ و کوشنر به ندرت با هم در ارتباطند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ و کوشنر به ندرت با هم در ارتباطند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید