بیلد: هاورتس از ترجیح دادن چلسی به بایرن مونیخ پشیمان است

به گزارش یادداشت سریع، یک رسانه آلمانی مدعی شده است که بازیکن سابق تیم فوتبال بایرلورکوزن از انتخاب چلسی به عنوان مقصد بعدی اش در حالی که مشتری دیگری مانند بایرن مونیخ داشت، پشیمان است.

بیلد: هاورتس از ترجیح دادن چلسی به بایرن مونیخ پشیمان است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، ریموند هینکو خبرنگار نشریه بیلد آلمان گزارش کرد که کای هاورتس هافبک هجومی تیم فوتبال چلسی از پیوستن به این تیم پشیمان است.

بازیکن آلمانی سابق بایرلورکوزن در انتها فصل گذشته، در حالی این تیم را به مقصد چلسی ترک کرد که بایرن مونیخ نیز مشتری او بود. او همچون دو خرید عظیم دیگر چلسی یعنی هموطنش تیمو ورنر (بازیکن سابق لایپزیگ) و حکیم زیاش (بازیکن سابق آژاکس) هنوز نتوانسته اند در استمفوردبریج در حد انتظار بدرخشند و همین موضوع هم برآورد هایی را در آلمان به همراه داشته است.

هینکو در ستون خود در نشریه بیلد نوشته است: کای هاورتس، حتی اگر به صورت علنی این موضوع را اعلام ننموده باشد، قطعاً صدها بار خودش را به خاطر جدا شدن از بایرلورکوزن برای بازی در خط میانی تیمی کسل کننده مانند چلسی و ترجیح دادن پول بیشتر، سرزنش نموده است. هاورتس بعد از این بیشتر هم خودش را به خاطر بی توجهی به تمایل هانسی فلیک (سرمربی بایرن مونیخ) برای جذب او ملامت خواهد نمود.

هاورتس 21 ساله در تمامی رقابت های این فصل برای چلسی 20 بازی انجام داده و چهار گل زده است. این در حالی است که او در هر یک از دو فصل گذشته به ترتیب 18 گل (در 45 بازی) و 20 گل (در 42 بازی) برای لورکوزن به ثمر رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1420

به "بیلد: هاورتس از ترجیح دادن چلسی به بایرن مونیخ پشیمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیلد: هاورتس از ترجیح دادن چلسی به بایرن مونیخ پشیمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید