بیش از یک میلیون نفر از طرفداران ترامپ در واشنگتن حضور یافتند

به گزارش یادداشت سریع، سخنگوی کاخ سفید در پیامی در توییتر مدعی شد که بیش از یک میلیون نفر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن حضور یافتند.

بیش از یک میلیون نفر از طرفداران ترامپ در واشنگتن حضور یافتند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کیلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید روز شنبه در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که بیش از یک میلیون نفر از طرفداران ترامپ در واشنگتن تجمع کردند.

البته خبرگزاری فرانسه در برآورد میزان تجمع طرفداران ترامپ در اطراف میدان آزادی واشنگتن نوشت که این تجمع هزاران نفری بوده است.

دونالد ترامپ، نیز امروز پیش از رفتن به زمین گلف خود برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته، با خودرو در میان طرفدارانش حاضر شد.

تجمع امروز حامیان ترامپ در اعتراض به نتیجه انتخابات آمریکا راه پیمایی میلیونی آمریکا را دوباره عالی کن نام گذاری شده است و از مرکز شهر واشنگتن تا دیوان عالی آمریکا در حال انجام است.

گروه های راست گرای افراطی نظیر پسران مفتخر که اکثراً مسلح هستند، دزدیدن دی سی (واشنگتن) را متوقف کنید و نگه دارندگان پیمان برای شرکت در این تجمع اعلام آمادگی کرده اند.

علی رغم ارزیابی رسانه های آمریکایی مبنی بر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به دلیل مخالفت ترامپ با پذیرش شکست و تأکید وی به شکایت به مراجع حقوقی به خاطر تقلب گسترده در انتخابات، اداره خدمات عمومی این کشور هنوز پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1317

به "بیش از یک میلیون نفر از طرفداران ترامپ در واشنگتن حضور یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از یک میلیون نفر از طرفداران ترامپ در واشنگتن حضور یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید