با شیوع موج دوم کرونا در اسپانیا کاتالونیا بار دیگر قرنطینه شد

به گزارش یادداشت سریع، دولت منطقه ای کاتالونیا از میلیون ها ساکن این منطقه خواسته است تا با توجه به افزایش دوباره شمار مبتلایان کووید19 در خانه بمانند.

با شیوع موج دوم کرونا در اسپانیا کاتالونیا بار دیگر قرنطینه شد

به این ترتیب جمعیت حدودا 4 میلیون نفریِ ساکن کلانشهر بارسلون تنها برای انجام فعالیت های ضروری خانه های خود را ترک می نمایند.

سالن های تنائر و سینما و کلوپ های شبانه بار دیگر تعطیل شدند و رستوران ها و بارها نیز با نصف ظرفیت واقعی خود مشغول به کار هستند.

ممنوعیت بازدید از مراکز نگهداری سالمندان و منازل افراد سالخورده بار دیگر به اجرا گذاشته شده و تجمع بیش از 10 نفر نیز در سراسر این منطقه ممنوع است.

در حال حاضر استفاده از ماسک در سطح شهرها همچنین در فضاهای بستۀ عمومی اجباریست و صاحبان کسب و کارهای غیراساسی نیز می توانند مشتریان خود را تنها با قرار قبلی دیدار نمایند.

سخنگوی دولت منطقه ای کانالونیا در بیانیه ای اعلام نمود: برای اینکه مجبور نشویم در هفته های آینده بار دیگر کل کشور را قرنطینه کنیم، چاره ای نداریم جز اینکه در این منطقه فعالیت ها را کند نموده و محدودیت های اجتماعی را به اجرا بگذاریم. اگر شیوع ویروس کرونا با همین سرعت ادامه یابد، مجبوریم قدم های جدی تری برداریم.

محدودیت های جدید برای دو هفته در کلانشهر بارسلون و شهرهای اطراف اجرا خواهد شد.

پیش از این نیز از روز شنبه 4 ژوئیه (14 تیر) بعضی از مناطق کاتالونیا از جمله منطقه لریدا، سگریا و گالیسیا با جمعیتی حدود 300 هزار نفر به دلیل شیوع دوباره کرونا قرنطینه شده بودند.

اسپانیا نهمین کشور دنیا با بیشترین شمار مبتلایان به کروناست؛ تا کنون بیش از 307 هزار نفر در این کشور به کووید19 مبتلا شده و بیش از 28 هزار و 400 نفر نیز از این بیماری جان باخته اند.،یورونیوز

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1122

به "با شیوع موج دوم کرونا در اسپانیا کاتالونیا بار دیگر قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شیوع موج دوم کرونا در اسپانیا کاتالونیا بار دیگر قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید