اریکسن به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید پیشنهاد شد

به گزارش یادداشت سریع، هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر به دو باشگاه عظیم شهر مادرید پیشنهاد شده است.

اریکسن به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید پیشنهاد شد

به گزارش خبرنگاران، کریستین اریکسن که آینده حرفه ای اش در تیم فوتبال اینتر تنها پس از گذشت یک سال از حضورش در این تیم در هاله ای از ابهام است و گفته می گردد در این پنجره نقل وانتقالاتی زمستانی از جمع نراتزوری جدا خواهد شد، شاید سر از لالیگای اسپانیا در بیاورد.

روزنامه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید گزارش داد؛ مدیران باشگاه اینتر در هفته های اخیر اریکسن 28 ساله را به دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید پیشنهاد داده اند، هر چند بعید به نظر می رسد انتقال این هافبک دانمارکی به یکی از این دو تیم عملی گردد چون هر دو باشگاه به لحاظ اقتصادی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می نمایند.

روز گذشته نشریه انگلیسی تلگراف گزارش داده بود؛ مائوریسو پوچتینو که روز گذشته به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی گردید با اریکسن تماس گرفته و با او درباره احتمال حضورش در پاری سن ژرمن و همکاری مجددشان صحبت نموده است.

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی اینتر اما به دنبال معاوضه هافبک دانمارکی خود با لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن بوده و امیدوار است این انتقال در ژانویه انجام گردد.

ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر و اوسیلیو مدیر ورزشی این باشگاه نیز پیش از این احتمال جدایی اریکسن از این تیم در ماه ژانویه را رد نکرد ه اند، هافبکی که در برنامه های تاکتیکی آنتونیو کونته جایی ندارد.

هافبک پیشین تاتنهام که تا سال 2024 با اینتر قرارداد دارد، این فصل در 12 بازی (373 دقیقه از 1080 دقیقه ممکن) برای نراتزوری به میدان رفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1550

به "اریکسن به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید پیشنهاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید پیشنهاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید