اردوی تیم ملی تیراندازی در مجارستان یا صربستان

به گزارش یادداشت سریع، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: قرار است تیم ملی تیراندازی اردیبهشت ماه در اردوهایی در یکی از دو کشور مجارستان یا صربستان شرکت کند.

اردوی تیم ملی تیراندازی در مجارستان یا صربستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در ملاقات با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در راه آماده سازی برای حضور در المپیک و در راستای تامین مهمات ملی پوشان، اردوی تدارکاتی را در کشورهای اروپای شرقی در نظر گرفتیم که با توجه به شرایط کرونایی، امیدوارم بابت این اعزام مسئله ای پیش نیاید.

علی دادگر با اشاره به نگاه حمایتی و برنامه محور مهدی علی نژاد به رشته های مختلف ورزشی، گفت: وقتی مسائل احتمالی در راه این اعزام را با معاونت ورزش قهرمانی در میان گذاشتیم، تاکید شد که حتما کشورهای جایگزین برای برپایی اردوی ملی پوشان تیراندازی در نظر گرفته گردد تا در فرایند آماده سازی خللی وارد نگردد. چنین نگاهی امیدوارکننده است.

وی اضافه کرد: قرار است تیم ملی تیراندازی اردیبهشت ماه در اردوهایی در یکی از دو کشور مجارستان یا صربستان شرکت کند و پس از آن به عنوان میهمان ویژه در رقابت های قهرمانی اروپا در کرواسی حضور یابد. مجوز حضور در این اردوها در اولین جلسه شورای برون مرزی وزارت ورزش اخذ شده است.

در این ملاقات، رضا حسنی خو، عضو هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی علی دادگر را همراهی می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1755

به "اردوی تیم ملی تیراندازی در مجارستان یا صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی تیراندازی در مجارستان یا صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید