آل کثیر: خوشحالی ام به سمت نیمکت استقلال نبود، من بازگشته ام

به گزارش یادداشت سریع، تنها گلزن شهرآورد 95 پایتخت می گوید که خوشحالی اش به سمت نیمکت استقلال نبوده است.

آل کثیر: خوشحالی ام به سمت نیمکت استقلال نبود، من بازگشته ام

به گزارش خبرنگاران، عیسی آل کثیر پس از فزونی تیمش مقابل استقلال که با تک گل این بازیکن و نتیجه یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که توانستم در این ملاقات گلزنی کنم و این گل هم کوشش تمام بازیکنان بود. این فزونی را به تمامی پرسپولیسی ها تبریک می گویم.

وی در خصوص گلایه استقلالی ها از داور مسابقه، مطرح نمود: علت گلایه استقلالی ها را نمی دانم، مهم این بود که بازی را با فزونی پشت سر بگذاریم و با زحمت و کوشش کادر فنی و بازیکنان توانستیم پیروز شویم و کوشش بسیار زیادی برای این بازی داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با خوشحالی پس از گلش نیز بیان نمود: خوشحالی ای که من داشتم به این معنا بود که دوباره من برگشته ام.

آل کثیر در خصوص اینکه به سمت نیمکت استقلال خوشحالی اش را انجام داد، گفت: نه! سمت نیمکت استقلال نرفتم و خوشحالی طبیعی خودم بود و همواره این خوشحالی را انجام می دادم و بعد از این گل هم همین خوشحالی را تکرار کردم.

وی در خصوص نبود تماشاگران در استادیوم نیز گفت: جای طرفداران خیلی خالی است و اگر آن ها حضور داشتند بازی هیجان دیگری داشت. امیدوارم هرچه سریع تر از شر ویروس کرونا خلاص شویم و دوباره شاهد حضور تماشاگران در استادیوم باشیم و دوباره شور و هیجان به استادیوم ها بازگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1851

به "آل کثیر: خوشحالی ام به سمت نیمکت استقلال نبود، من بازگشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: خوشحالی ام به سمت نیمکت استقلال نبود، من بازگشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید